Klachtenprocedure


Klachtenprocedure particulieren

Niet tevreden over je hulpverlener?

Tijdens de behandeling of begeleiding kan er iets mis gaan. Indien je naar je eigen oordeel onzorgvuldig of verkeerd bent behandeld/begeleid, kun je een klacht indienen. 

Richt je in eerste instantie tot de directie van Amiant. De klacht zal in een persoonlijk overleg worden besproken. Samen met de directie zullen we proberen tot een oplossing te komen.

 

Indien uit dit gesprek niet de gewenste oplossing volgt, kunt u de klacht schriftelijk richten aan de klachtenfunctionaris bij de NFG. 

Therapiepraktijk Amiant is aangesloten bij deze beroepsvereniging en beschouwt de uitspraak van de klachtencommissie van de NFG als bindend voor beide partijen. 

Informatie over het indienen van een klacht bij de NFG kunt u opvragen bij de NFG: info@de-nfg.nl 

 

De klachtencommissie bemiddelt, stelt eventueel een onderzoek in en doet een aanbeveling.

Klachten worden ten allen tijde vertrouwelijk behandeld.

 

 

Klachtenprocedure zakelijke overeenkomsten

 

Mocht er een klacht zijn kunt u dit als volgt melden:

 

Een klacht dient schriftelijk binnen 8 dagen na aanvang van de training gemeld te worden aan de directie van Therapiepraktijk Amiant V.O.F. Onder vermelding van naam en mailadres.

U ontvangt binnen een week een ontvangstbevestiging.

 

Samen met u als opdrachtgever probeert de directie van Amiant binnen 4 weken tot een oplossing te komen. Mocht er langere tijd nodig zijn dan krijgt u binnen 4 weken een nieuwe termijn te horen.

Klachten worden ten allen tijde vertrouwelijk behandeld.

 

Wanneer de behandeling van uw klacht door Therapiepraktijk Amiant niet leidt tot een in uw ogen acceptabele oplossing dan kunt u een beroep doen op het klachtenreglement van de Nederlandse Orde van Beroepstrainers (NOBTRA). Therapiepraktijk Amiant is als trainer aangesloten bij deze beroepsvereniging en beschouwt de uitspraak van de klachtencommissie van de NOBTRA als bindend voor beide partijen. Informatie over het indienen van een klacht bij de NOBTRA vindt u op hun website : https://nobtra.nl/opdrachtgevers/klachtenprocedure

 

Eventuele consequenties volgen we binnen twee weken op.

Een afgehandelde klacht wordt voor een periode van 1 jaar bewaard in het daarvoor bestemde klachtendossier.  


Neem contact op

Gebaseerd op kennis en ervaring maken wij een proces op maat wat afgestemd is op uw behoefte. Neem gerust contact met ons op voor informatie.


    Contactgegevens

    • Praktijk Amiant
    •  Industrielaan 6
    •  5721 BC Asten
    • 085-0240068
    • 06-11464628
    •  
    • Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar. Het beste kunt u bellen tussen 13:00 en 15:00. Nemen we de telefoon niet op, dan zijn we wellicht in gesprek en nemen we zo snel mogelijk contact op.

      Bij vragen over trainingen krijgt u binnen 2 werkdagen bericht.
    •  
    • info@praktijkamiant.nl